Методичні розробки уроків математики
Степенева функція її властивості та графіки.
УРОК
Тема уроку: Степенева функція.
Мета уроку:
а) навчальна – Ознайомити
учнів з властивостями і графіками різних (залежно від показника) видів степеневої
функції.
б) виховна - Виховувати в
учнів працьовитість, старанність, активну увагу.
в)
розвиваюча – · Розвивати
творчу і розумову діяльність учнів, їх інтелектуальні якості: здібність до
«бачення» проблеми.
Тип уроку: Комбінований.
Методи уроку: Пояснювально-ілюстративний, репродуктивний.
Обладнання: Роздатковий матеріал,
таблиця ”.Степенева функція ”
Урок
Тема уроку:
Застосування похідної до дослідження функції
Мета
уроку: Досягти засвоєння схеми дослідження функції на монотонність та
екстремуму; сформувати вміння застосовувати похідну до дослідження функції
Тип
уроку: Засвоєння нових знань
Обладнання:
Дослідження функції доцільно
проводити за такою схемою.
1. Знайти
область визначення функції, якщо її не вказано.
2.
Дослідити функцію на
парність (непарність). Для парних і непарних функцій можна обмежитись
дослідженням лише при х
> 0.
3. З’ясувати,
чи буде функція періодичною. Якіцо функція періодична і Т— її основний період,
то можна обмежитись дослідженням функції на будь-якому проміжку завдовжки Т.
4.
Знайти точки перетину
графіка функції з віссю х, тобто нулі функції, і проміжки знакосталості (якщо
це не приведе до громіздких рівнянь і нерівностей).
5.
Знайти проміжки
зростання і спадання функції і точки екстремуму функції.
6. Обчислити
значення функції в точках екстремуму.
7.
Для уточнення графіка
функції можна обчислити її значення у додаткових точках, наприклад, знайти
точку перетину графіка з віссю у.
8. Для
функцій, які мають точки розриву, необхідні додаткові дослідження в околах цих
точок.
Урок
Тема
уроку: Обчислення площ плоских фігур. Розв’язування задач
Мета уроку: Формування умінь
учнів застосовувати інтеграл до обчислення площ плоских фігур.
Тип уроку : Закріплення набутих знань
Обладнання: Таблиця
1 для обчислення площ криволінійних трапецій
І. Актуалізація опорних знань
Робота з картками (два учні
біля дошки)
Урок
Тема: Об’єм циліндра.
Мета: формування знань учнів про об’єм циліндра, а
також умінь знаходити об’єми циліндра;
розвиток просторової уяви, логічного мислення;
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: підручники, картки із завданням.
План
уроку.
- Актуалізація опорних.
- Мотивація навчальної діяльності.
- Пояснення нового матеріалу.
- Закріплення нового матеріалу.
- Домашнє завдання.
- Підсумок уроку.
Урок
Тема:
Площа бічної і повної поверхні
циліндра.
Мета:
Домогтися
засвоєння формул для обчислення площ бічної та повної поверхонь циліндра;
сформувати вміння розв’язувати задачі на обчислення площ бічної та повної
поверхонь циліндра;
виховувати культуру праці,
працелюбність, бережне відношення до майна;
розвивати технічне мислення, сприяти
розвитку координації рухів, розвивати пам`ять, мислення.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Обладнання: Таблиці
ЕТАПИ УРОКУ:
1. Формулювання
мети й завдань уроку.
2.
Актуалізація опорних
знань і умінь.
3.
Засвоєння нових знань
та вмінь.
4. Закріплення
отриманих знань.
5. Проведення підсумків уроку.
6. Завдання для виконання вдома
Немає коментарів:
Дописати коментар