З досвіду роботи

Методичні розробки уроків математики

Степенева функція її властивості та графіки.

УРОК
Тема уроку: Степенева функція.
Мета уроку:
а) навчальнаОзнайомити учнів з властивостями і графіками різних (залежно від показника) видів степеневої функції.
         б) виховна -  Виховувати в учнів працьовитість, старанність, активну увагу.
в) розвиваюча – ·   Розвивати творчу і розумову діяльність учнів, їх інтелектуальні якості: здібність до «бачення» проблеми.
Тип уроку: Комбінований.
Методи уроку: Пояснювально-ілюстративний, репродуктивний.
Обладнання: Роздатковий матеріал, таблиця ”.Степенева функція ”



Урок
Тема уроку: Застосування похідної до дослідження функції
Мета уроку:  Досягти засвоєння  схеми дослідження функції на монотонність та екстремуму; сформувати вміння застосовувати похідну до дослідження функції
Тип уроку: Засвоєння нових знань
Обладнання:

Дослідження функції доцільно проводити за такою схемою.
1.     Знайти область визначення функції, якщо її не вказано.
2.     Дослідити функцію на парність (непарність). Для парних і непарних функцій можна обмежитись дослідженням лише при х > 0.
3.     З’ясувати, чи буде функція періодичною. Якіцо функція пе­ріодична і Т— її основний період, то можна обмежитись дослі­дженням функції на будь-якому проміжку завдовжки Т.
4.     Знайти точки перетину графіка функції з віссю х, тобто нулі функції, і проміжки знакосталості (якщо це не приведе до гро­міздких рівнянь і нерівностей).
5.     Знайти проміжки зростання і спадання функції і точки екс­тремуму функції.
6.     Обчислити значення функції в точках екстремуму.
7.     Для уточнення графіка функції можна обчислити її значен­ня у додаткових точках, наприклад, знайти точку перетину гра­фіка з віссю у.
8.     Для функцій, які мають точки розриву, необхідні додаткові дослідження в околах цих точок.

Урок
Тема уроку: Обчислення площ плоских фігур. Розв’язування задач
Мета уроку: Формування умінь учнів застосовувати інтеграл до обчислення площ плоских фігур.
Тип уроку : Закріплення набутих знань
Обладнання: Таблиця 1 для обчислення площ криволінійних трапецій

І. Актуалізація опорних знань
Робота з картками (два учні біля дошки)



Урок
Тема: Об’єм циліндра.
Мета: формування знань учнів про об’єм циліндра, а також умінь знаходити об’єми циліндра;
розвиток просторової уяви, логічного мислення;

Тип уроку: комбінований.
Обладнання: підручники, картки із завданням.
План уроку.
  1. Актуалізація опорних.
  2. Мотивація навчальної діяльності.
  3. Пояснення нового матеріалу.
  4. Закріплення нового матеріалу.
  5. Домашнє завдання.
  6. Підсумок уроку.

Урок
Тема: Площа бічної і повної поверхні циліндра.
Мета:
Домогтися засвоєння формул для обчислення площ бічної та повної поверхонь циліндра; сформувати вміння розв’язувати задачі на обчислення площ бічної та повної поверхонь циліндра;
 виховувати культуру праці, працелюбність, бережне відношення до майна;
 розвивати технічне мислення, сприяти розвитку координації рухів, розвивати пам`ять, мислення.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Обладнання: Таблиці
ЕТАПИ УРОКУ:
1.     Формулювання мети й завдань уроку.
2.     Актуалізація опорних знань і умінь.
3.     Засвоєння нових знань та вмінь.
4.     Закріплення отриманих знань.
5.     Проведення підсумків уроку.
6.     Завдання для виконання вдома

Немає коментарів:

Дописати коментар