Математика

Робочий зошит з математики

Допомогти учням систематизувати, розширити і поглибити знання й уміння, які необхідні для математичного моделювання та дослідження процесів і явищ за допомогою функцій, похідної, інтегралу покликаний цей зошит.
 У першому розділі ми познайомимось з новими методами дослідження функцій — методами диференціального числення. Методи диференціального числення дають змогу зводити вивчення складного процесу до простішого — рівномірно­го, знаходити його швидкість і прискорення, визначати умови оптималь­ного перебігу процесу, оцінювати допущені похибки, будувати графіки тощо. Особливу увагу в даному розділі приділятимемо закріпленню і роз­витку навичок «читання» і побудови графіків функцій. Використання похідної дозволить точніше зображати графіки функцій. Розглядатимемо розв’язання прикладних задач, зокрема, на найбільше і найменше значен­ня.
Другий розділ присвячено інтегралу, походження і розвиток якого тісно пов’язані з розв’язанням багатьох практичних задач, наприклад, з обчисленням площ плоских фі­гур, знаходженням шляху, пройденого тілом, визначенням роботи з пере­несення вантажу тощо.

Читати далі...


Стаття на Всеукраїнську науково-методичну конференцію "Проблеми підготовки фахівців-аграїїв в навчальних закладах вищої та професійної освіти"

Робочий зошит з математики – сучасний, ефективний засіб організації пізнавальної діяльності учнів в професійно – технічних навчальних закладах


Створення та використання нових педагогічних технологій навчання математики стосується впровадження в навчальний процес як нетрадиційних методик, так і оригінальних засобів навчання. Важливою є проблема забезпечення учнів ПТНЗ ефективними засобами навчання. Одним із актуальних шляхів досягнення зазначеного є створення та впровадження зошитів з друкованою основою. Використання робочих зошитів у навчально-виховному процесі  дає змогу активізувати та індивідуалізувати процес пізнавальної діяльності учнів, організувати їхню самостійну роботу та здійснювати систему повторень навчального матеріалу з теми, розділу чи всього курсу.

Читати далі...

Немає коментарів:

Дописати коментар