Робочий зошит з математики
Допомогти учням систематизувати, розширити і
поглибити знання й уміння, які необхідні для математичного моделювання та
дослідження процесів і явищ за допомогою функцій, похідної, інтегралу
покликаний цей зошит.
У першому розділі ми познайомимось з новими
методами дослідження функцій — методами диференціального
числення. Методи диференціального числення дають змогу зводити
вивчення складного процесу до простішого — рівномірного, знаходити його
швидкість і прискорення, визначати умови оптимального перебігу процесу,
оцінювати допущені похибки, будувати графіки тощо. Особливу увагу в даному
розділі приділятимемо закріпленню і розвитку навичок «читання» і побудови
графіків функцій. Використання похідної дозволить точніше зображати графіки
функцій. Розглядатимемо розв’язання прикладних задач, зокрема, на найбільше і
найменше значення.
Другий
розділ присвячено інтегралу, походження і розвиток якого тісно пов’язані з розв’язанням багатьох
практичних задач, наприклад, з обчисленням площ плоских фігур, знаходженням
шляху, пройденого тілом, визначенням роботи з перенесення вантажу тощо.
Читати далі...
Читати далі...
Стаття на Всеукраїнську науково-методичну конференцію "Проблеми підготовки фахівців-аграїїв в навчальних закладах вищої та професійної освіти"
Робочий
зошит з математики – сучасний, ефективний засіб організації пізнавальної
діяльності учнів в професійно – технічних навчальних закладах
Створення та використання нових педагогічних
технологій навчання математики стосується впровадження в навчальний процес як
нетрадиційних методик, так і оригінальних засобів навчання. Важливою є проблема
забезпечення учнів ПТНЗ ефективними засобами навчання. Одним із актуальних шляхів
досягнення зазначеного є створення та впровадження зошитів з друкованою основою.
Використання робочих зошитів у
навчально-виховному процесі дає змогу
активізувати та індивідуалізувати процес пізнавальної діяльності учнів, організувати
їхню самостійну роботу та здійснювати систему повторень навчального матеріалу з
теми, розділу чи всього курсу.
Читати далі...
Немає коментарів:
Дописати коментар